פורסם ב הודו, ימי הולדת בטיול

חוגגים יום הולדת 9 לרוני

עוד מהארץ התכוננו לחגוג את השבוע הראשון שלנו בטיול בחגיגת יום הולדת לרוני, שמכיון שלא ידעה מה אפשרי יהיה לעשות בהודו, התלבטה המון איך תרצה לחגוג את יום הולדתה. ככל שהימים חלפו והיום המיוחד התקרב, החלה להתגבש תוכנית, גמישה מאוד ובכל זאת תוכנית.

שלחתי הודעה בוואטסאפ הכיתתי ובקשתי מחבריה לשלוח ברכה מצולמת. כנ"ל למשפחה.

אין חגיגה בלי עוגה, אז 3 ימים לפני התאריך המיועד הזמנתי ב-

german bakery

עוגת יום הולדת עם כיתוב במיוחד לרוני המתוקה! נפרדתי לשלום ובשמחה מ-900 רופי

בערב מואב ואני הכנו שלט צבעוני"רוני יום הולדת שמח" ניפחנו בלונים צבעוניים ומנוקדים שמואב רכש ב-10 רופיות לאחד. ובין רגע החדר לבש חג.
רוני התעוררה נרגשת, והכריזה שהיום הגדול הגיע.
היא בחרה את המסעדה האהובה עליה עד כה. לארוחת בוקר וכולנו בדילוגים אחריה, כשלראשה זר יום הולדת שהבאתי מהבית בדיוק לאירוע המכובד.

בארוחת הבוקר רוני בקושי אכלה מרוב התרגשות. הבחירה להמשך היום היה טיפול ספא מפנק שהזמנו לשעה 11 בבוקר. ועל כן השיחה סבבה בעיקר על "מתי כבר 11?" הקדמנו, בהתרגשות רבה ובלי תלונות על העליות התלולות בדרך, הגענו למרכז הספא, התיישבנו על מדרגות בטון קרות והמתנו לתורנו.

המסג'יסטיות המקסימות, שגם עבורן היתה זו חווייה מיוחדת, התרגשו אף הן וכשבקשתי להוסיף טיפולון פנים קטן, נעניתי בחיוב ובחיוך רחב. המסאז' היה מושקע וארוך, במקום 40 דקות היה לשעה. והכל בהנאה תוך כדי התפוצצויות צחוק של הבנות קצת ממבוכה והרבה כי דגדג להן

סיימנו את הטיפול המדהים בסלפי של כל הצוות הנפלא. למי שרוצה אני אציין את שם הספא, כי בהחלט מגיע פירגונים והבטחתי להמליץ…

בזמן המסאג מואב מיהר לחנות לתיקייה עור בה בקרנו בימים האחרונים ורכש מעין פאוצ' קול כזה שרוני מאוד אהבה ואמרנו לה שהוא מאוד יקר והיא נאלצה לוותר.

כשחזרנו לחדר היתה התלהבות גדולה ולבנות היה ממש קשה להירגע, אז הלכנו להסתובב קצת בשוק בבאגסו ואפילו אכלנו ארוחת צהריים מקומית. זו אחת ההחלטות הנפלאות שקיבלנו בימים האחרונים, התחלנו לאכול ארוחת צהריים עם המקומיים סוג של "אוכל רחוב" זה משרת כמה עניינים, חיבור לטעמי המקור בהודו שמואב ואני מאוד אוהבים, חסכון כלכלי והתנסות בדברים חדשים כי לאחרונה הבנות מעדיפות את המוכר והידוע, ויום יום אנחנו מוצאים את עצמינו עם פלאפל, חומוס ופיתוח.

כששוב חזרנו לחדר רוני היתה כבר מאוד עייפה מרוב כל ההתרגשות סביבה, וכמו תמיד ברגעים כאלו, זהו מתכון בטוח לריבים והצקות בינה לבין אלה, וכשאלו התחילו, החלטנו על שיטת הפרד ומשול ומואב לקח את רוני איתו לזמן איכות עם אבא. ויחד יצאו לטיול למפל הגדול שנמצא עשרים דקות מהשוק בבגסו. ובילה איתה שם עד אחר הצהריים, הילדה חזרה מלאת אנרגיה שמחה וצוהלת.

אחרי מקלחת הבנות לבשו את השמלות החדשות שלהן, שקנינו אתמול ונראו חגיגיות ביותר.

סיימנו את היום בארוחת ערב חגיגית עם שרשרת  הבלונים שלנו אותה העברנו (בהסכמה כמובן) למסעדת הגסט אהוס שלנו, הבאנו את העוגה שרנו שירים ורוני קיבלה את המתנה שלה בצורת משחק החבילה עוברת עם משימות בנושא רוני חוגגת!

הדלקנו נר בצורת הספרה 9 ורוני כיבתה את הנר, בקשה משאלה בקול רם כמובן! ולאחר מכן חילקנו את העוגה ראשית לכל המארחים שלנו במסעדה ואחר כך לנו. היה טעים

עד כאן מחוויות יום ההולדת של רוני, היה נפלא, מרגש ומשמח!

8 תגובות בנושא “חוגגים יום הולדת 9 לרוני

1. איזה כיף לכם!
    עדיין מזל טוב לרונצ'ה!!!
    נשמע שהיה יום פשוט נפלא!
    אנחנו ממש מתרגשים בשבילכם ומחכים לקרוא כל חוויה מלווים אתכם מכאן ב ❤ ועם געגועים עזים.