פורסם ב ימי הולדת בטיול, פיליפינים

יום הולדת 8 לאלה

אלה חיכתה ליום ההולדת שלה בערך…מתחילת המסע שלנו. כל יום הולדת שנחגגה קרבה אותה ליום המיוחד שלה.

שבוע לפני היום החגיגי, פתחנו ב"חגיגות יום ההולדת לאלה!" כל פעילות מגניבה שנעשתה צויינה כחלק מהחגיגות, ונתנו לאלה את הכבוד להיות ראשונה, לבחור מסעדה למשל, מסאז' במוהל בוהל ועוד כאלה…

שייק אוריאו מטורףףףף

מסורת המסאז' ליום ההולדת נמשכת

ב-3/02/2017 בבוקר היתה לנו טיסה לפאלוואן, מעיירה קטנה בשם אילו אילו, אז היינו צריכים לנסוע ב-01/02 שזהו יום ההולדת של אלה מדומגטה לאילו אילו, אוטובוס 6 וחצי שעות ומעבורת שעה. ידענו שכזה מסע יצריך מנוחה ארוכה במלון אז החלטנו, להקדים את מסיבת יום ההולדת של אלה ביום אחד.

יום לפני המסיבה, מצאנו חנות קטנה לציוד לימי הולדת, אלה בחרה אביזרים, בלונים והפתעות לחברים. מואב לקח את הבנות לארוחת ערב, ואני נשארתי בחדר להכין את המסיבה. חידון בנושא הדברים שאלה אוהבת, חבילה עוברת בנושא המסע בדגש על פליפינים בתוספת מגע יום הולדת מיוחד לאלה, משחקי בלונים, נר בבקבוק, תחרות עיטוף חבר בנייר טואלט ועוד כאלה יצרו מסיבה פשוטה ברוח של פעם ועם זאת מרגשת ומלהיבה.

בבוקר יום ההולדת אלה ואני, הלכנו לבחור עוגת יום הולדת ממאפייה מקומית נחמדה, לאחר הסברים השף קישט את העוגה וכתב עליה ברכה לאלה עם שמה בעברית! קנינו חטיפים בסופר שבקניון ולבסוף אספנו את הבלונים שהזמנו מהחנות של ציוד יום ההולדת מאתמול והלכנו לחדר לסדר את המסיבה!

הזמנו את משפחת טננצפ, שהגיעו ואפילו הביאו לאלה מתנות, תוספת נעימה להתרגשות הכללית. התחלנו במשחקי החברה, הבנות שמחו שיתפו פעולה, נהנו והכי חשוב העניקו לאלה מסיבת יום הולדת נהדרת.

יום הולדת שמח היה לכולנו! לילה טוב😃

תגובה אחת בנושא “יום הולדת 8 לאלה

1. מקסים!!!
    אלולה מהממת❤❤❤!
    וכל הכבוד על ההפקה!
    !!wish we were there too
    ליבנו בטוח היה איתה ביום הזה..
    מקווה שהיא זכתה לקבל גם את המתנה הצנועה שלנו..