פורסם ב וייטנאם

בוקר טוב וייטנאם!

הגענו לסייגון, הרגשנו אמריקה!

הבנות כל כך התרגשו להיות שוב בעיר. ובכלל שכחו את נסיעת הלילה שכללה 3 אוטובוסים שונים מקמבודיה, סיהנוקוויל1》 פאנומפן2 》 מעבר הגבול וייטנאם3.
הסתכלנו מבעד לחלון באוטובוס והתפעלו מחנויות הצעצועים בעיקר, מקישוטי חלונות הראווה לקראת הקריסמס, עצי אשוח מרהיבים מקושטים בשלל קונספטים… מודה גם אני התרגשתי.

דוגמית מאוסף תמונות עצי הקריסמס שלנו

את הימים הבאים בילינו 'במצב' עירוני, ביקרנו בקניונים השונים וגם קצת שווקים,ראינו סרט בקולנוע מומלץ מאוד!

הסרט סינג. מומלץ מאוד!
זכרנו לבקש פופקורן מלוח ולא מתוק!
משחקים עם משקפי 3d של סמסונג – חינם!
איך אפשר בלי קניות?

היינו בפארק המים דאם סן, אחד הפארקים המצויינים בעיני; מתוחזק ברמה מאוד גבוהה, עובדים אדיבים, נקי,מאורגן. המון מגלשות מגניבות, עם או בלי אבובים, יחיד/זוגי/שלישייה, בריכת גלים, ג'קוזי ענקי עם מים חמים, מסלול אבובים רגוע מסביב לכל הפארק ואלה רק המתקנים שהבנות יכלו לעלות עליהם. חלק מהמגלשות מוגבלות מעל 140 ס"מ.

מחיר כרטיס 140 א' דונג

לראשונה בטיול התחלנו להשתמש באפליקציית אובר – עובדת נפלא, מרגע שהכנסנו את היעד ועד שהגיעה ההסעה עברו פחות מעשר דקות (!!), והמחירים מאוד זולים, וגם יודעים אותם מראש, ורק אם התאים לנו, לקחנו ונהננו.

בסוף כל נסיעה הנהג והנוסע מתבקשים למלא משוב, הסברנו את העניין לבנות כדי שיתנהגו יפה, והן באמת השתדלו מאוד, מלבד גלי הקטנה שבנסיעה הראשונה, הקיאה… לאחרונה החלה להקיא בנסיעות לצערנו. כמובן שניקינו וצחצחנו את האוטו וכמובן שפיצינו בתשלום, נקווה לפידבק טוב 🙂
בפוסט הקודם סיפרתי, איך התוכניות שלנו דינמיות, ובעקבות החלטה לנסוע לפיליפינים לחגיגות פסטיבל סינולוג, שמגיע לשיאו ולסיומו בתאריך ה-15/01/2017.

על כן החלטנו לטוס לפיליפינים ב-11/1 וכדי להספיק להגיע להאנוי וגם לטייל בה, עלינו להזדרז אז הקצבנו לנו לא יותר מיומיים – שלושה לכל עיר בוייטנאם.

תחנה שנייה: מוי נה

מוינה ידוע כרחוב אחד ארוך, לאורך החוף. משפחות אוהבות להגיע לשם ולהשאר חודש ויותר. אבל אנחנו, הגענו לשני לילות(!).

ביום הראשון התאוששנו מהנסיעה, באוטובוס שינה קצת שונה מזה שהתרגלנו אליו בקמבודיה.

אבל למזלנו הספסל האחורי היה פנוי ועברנו לשם ולכולנו היה הרבה יותר נוח.

ביום השני, נסענו לטיול יום בג'יפ (600 א' דונג), שלקח אותנו למסלול הליכה בנחל נחמד, דיונות החול הלבנות לפתיחה ודיונות אדומות לשקיעה, כפר דייגים עצירת צילום בדרך והכל בכ-4 שעות.

היה כיף, הבנות גלשו במורדות עם מעין משטח פי וי סי, שילדים השכירו תמורת 30-50 א' דונג, תלוי בשעה ובמיקוח

מדהים לראות דיונות מדבריות במישור החוף 🙂

עריכה

. בדיונות הלבנות אפשר היה להשכיר טרקטורון (260 א' דונג) או ג'יפ עם נהג (600 א' דונג), מה שאנחנו לקחנו, ממש מחירים מופקעים.

הבנות גלשו במורדות, טיפסו, ושוב גלשו ממש פעילות אירובית מאומצת!

היה יום מסעיר, חזרנו כבר בחושך היה קריר, נכנסנו להתקלח לשטוף מעלינו את כל גרגירי החול שדבקו בנו, התלבשנו והלכנו לחפש לנו מסעדה לארוחת הערב.

בדרך בדוכן כובעים חביב בשעה שהבנות בחרו להן כובע, פגשנו שתי משפחות ישראליות נחמדות והצטרפנו אליהן לארוחה במסעדה מקסיקנית נהדרת. במסעדה יש בריכה וכשהילדים סיימו לאכול הם קפצו לבריכה והשתוללו יחד בחדווה,ואנחנו "הזקנים" יכולנו לשוחח (כמעט) ללא הפרעה, בכל זאת גלי הקטנה איתנו ולמשפחת הייטנר יש את הללי שבשלב מסוים לכמה דקות או שניות אפילו הסכימו לשחק יחד.

כמו תמיד היה כיף לפגוש עוד משפחות שלקחו פסק זמן וחיות את החלום הפרטי שלהן.

למחרת האוטובוס שלנו לדאלאת יוצא ב7 בבוקר, אז נפרדנו מהמשפחות באותו ערב ובטוח נשתמע בקבוצות המשפחות מטיילות בפייסבוק.
לילה טוב בינתיים, נתראה בדאלאת!

חנוכה שמח!

2 תגובות בנושא “בוקר טוב וייטנאם!